tråkig dag

Idag har vi haft den sista delen i spanska provet, det var hör förståelse och muntligt. Det känndes ändå som att det gick hyfsat bra. Annars har det inte hänt något speciellt idag. När jag kom hem åt jag nudlar, tittade lite på youtube gjorde chokladbollar, vilket var väldigt längesen jag gjort senast. Och nu har jag redigerat en video som kanske kommer upp idag, vi får se. Nu väntar jag på att den ska bearbetas så jag kan fixa med musik. Nu kom jag på att jag måste filma ett klipp till så den kommer nog upp imorgon. 
idag ska jag nog inte göra något mer som är värt att skriva, inte för att detta var så intressant men jag kände att jag ville skriva något. Ska kanske planera lite inlägg och videos, nu när jag har en kamera blir det roligare att filma och fota så det kanske kommer en del bilder här på bloggen snart. Men just nu har jag inga nya så ni får nöja er med några gamla bilder.
Jag kommer ihåg när jag såg dessa skorna, asså dom är så snygga!! Vill ha några liknande.
 
 
Dessa bilderna tog jag hos stina, blev sjukt nöjd men jag blundade på typ alla... liiite tråkigt
 
 
Och denna, pappa hjäplte mig redigera den och jag var såååååå nöjd, men den blev suddig när vi la ihop bilderna så om kameran var stilla hade bilden nog blivit mycket bättre.
 
detta var allt ni fick idag hejdåååå

Kommentarer:

1 Lili:

Åh de där skorna är fett fina!

2 Sarah:

Skönt o va klar me provet :)

Kommentera här: