tillbakaaaa

Idag kom jag tillbaka, jag har villjat blogga ett tag men jag vet inte vad jag ska skriva. Idag har vi haft biologi prov, det känns faktiskt som att det har gått bra. Men man kan ju aldrig vara säker. Jag måste lära mig att plugga mer, jag har svårt att hålla mig koncenterad när jag t.ex läser i biologi boken. Men om jag har musik på i bakrunden hjälper det jätte mycket. Mina kompisar har nog märkt att jag inte koncentrerar mig så mycket på matten, jag behöver musiken så jag ska prata med vår lärare och fråga om jag får lyssna på musik. Då störs jag liksom inte av alla runt och jag kan vara för mig själv. 
Jag vet att alla inte gillar att ha musik i bakrunden, de får svårare att koncentrera sig. Men som sagt jag är tvärt om. 
 
Idag tog jag bilder "på riktigt" med min nya kamera. Jag köpte den i söndags och jag har bara övat lite hemma, pappa har hjälpt mig och så. Så idag tog jag bilder men jag är sjukt dålig på att posera, eller vad man säger. Jag gillar inte mitt leende så jag ser ledsen ut på nästan varje bild, jag ser jätte trött ut och på bilderna nära ser man att jag är torr i pannan. Inte fint. Så jag har hittat dom snyggaste men jag märkte precis att en av mina favorit bilder inte var helt i fokus så blev lite irriterad på det. 
 
Man ser kanske inte så tydligt att den är ur fokus men om bilden är liten så märks det inte riktigt. 
 
Jaja nu ska jag städa mitt rum, och jag tycker inte det ska bli tråkigt. Jag gillar typ att städa det känns så bra efter. 
Sen ska jag bara titta lite på youtube eller förästen TeenWolf avsnittet har kommit ut så ska titta på det först. 
Ni får ha det så bra så hörs vi nån annan gång, hejdåå

Kommentera här: