Sen lunch

Idag har vi riktigt sen lunch, vi äter vid halv 1. Det är inte kul för jag är hungrig nu men vi har kemi innan vi får äta. 
Jag försökte precis fläta håret men det går inte, tappar delarna typ. Så jag får gå med mössa hela dagen. 

I helgen så gjorde jag inte mycket alls, i lördags delade jag ut reklam och det var allt. Men vi åt mat från pallas atena och det är sååå gott. Sen såg vi på Melodifestivalen men det var inte några bra låtar med, är inte förvånad för det brukar inte vara bra låtar med. Och det var allt jag gjorde i lördags. Söndagen var lite roligare, vi åkte till en lekplats och jag tog med kameran så jag kunde ta kort, sen gick vi en liten kort promenad. Efter det åkte vi hem och jag kollade på youtube tills vi skulle åka och fira min kusin som fyller år idag. Vi var där till 9 sen åkte vi hem och åt mat och sen somnade vi. 

Nu ska jag nog plugga lite kemi innan vi börjar. Det kan nog vara bra tror jag, men det är så tråkigt. Jaja man måste plugga, det måste jag lära mig jag är jätte dålig på det.. 
Hejdåååå

Kommentera här: