Orkar inte sova

Just nu ligger jag i min säng och tänker på alla saker jag vill hinna göra imorn. Det kommer bli svårt och kommer klara 1 av 5 grejer typ. Vi får se hur det går men det viktigaste är att dela ut reklamen. Men reklamen tar så lång tid. Men jag måste till stan, behöver lite grejooor. 

Jag ångrar att jag klippte mig. Asså ser ni hur fint hår jag hade nu är det kort. Ahhh Blir lite ledsen när jag tänker på det. Jag hade kunnat ha jätte långt hår nu, precis som jag alltid ville ha men bestämde mig bara för att klippa håret och klippte för mycket. Det har gått flera månader men det känns inte som att det har växt nånting typ. Vill ha mitt hår igen😭😭😭

Jaja gjort är gjort så det är bara att vänta på att det växer ut och blir långt och fint igen. 

Nu ska jag nog försöka sova så jag kan gå upp tidigare än jag brukar så jag kan börja med reklamen tidigare än vanligtvis. 
Hejdååååå💇🏼💇🏼💇🏼💇🏼

Kommentarer:

1 Frida:

Fin du är :)

Svar: Tack:)
om mig

Kommentera här: