primavera

nu är det vår här hemma hos oss, det känns så härligt. För nu är det snart dags för oss att åka till floridaaa sen är det prao sen min födelsedag och sen så blir det sommarlov. Alltså det är snart sommarlov, underbart. Jag har redan tittat på skolavslutnings klänningar och skor. 
Det var längesen jag tog bilder, har inte haft jätte lust att göra det, men idag. Idag gick jag äntligen ut för att ta några bilder, har nämligen sett att våra grannar har fått blommor så jag tog nogra bilder. Det är så fint, vill också ha blommor i vår trädgård!
Men när jag hade varit ute i max 10 min började det regna, men nu ser det fint ut igen. Irriterande. När jag väl går ut och tar bilder börjar det regna...
Jaja, nu ska jag städa tror jag. Ha det bra :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Jätte fina bilder Matilda!! :)

Kommentera här: