Jul tag

Här kommer en liten jul tag för att jag längtar till julen så mycket.

1. Favorit julfilm?
Ensam hemma

2. Favorit julfärg?
Röd

3. Är du uppklädd på julafton eller har du på dig myskläder?
På morgonen har jag myskläder sen när vi ska till släkten har jag lite finare kläder.

4. Om du fick köpa 1 sak till dig själv vad skulle det vara?
En ögonskuggspalett från the balm

5. Öppnar du julklapparna på morgonen eller kvällen?
Det beror på vart vi är, i Norge öppnar vi på kvällen men i Sverige öppnar vi på morgonen.

6. Har du byggt ett pepparkakshus i år?
Inte än men vi ska göra det.

7. Vad ska du göra på jullovet?
Vila

8. Favorit jul doft?
Vet inte, granen kanske

9. Favorit jul nagellack?
Använder inte nagellack men om jag skulle ha är det nog silver glitter.

10. Vad måste finnas på julbordet?
Julmust

11. Vad önskar du dig mest?
Pengar så jag kan köpa massa grejer.

12. Vart ska du fira jul?
Hos min farmor och farfar.

Hoppas ni gillar denna tagen så hörs vi nog snart. 
Hejdååå

Kommentera här: